iklan terbaru kempen taknak merokok




MySpace
Salam semua..

hmm macam2 iklan kat tv pasal keburukan merokok.. tapi masih ramai lagi orang yg merokok.. macam2 kempen da buat untuk tunjukkan betape bahayenyer rokok nih.. tapi perokok2 tegar leh wat derkk jer.. hehhhe.. boleh dikatakan harga rokok akan naik setiap tahun disebabkan cukai yang dikenakan kerjaaan, tapi samer gak, harga naik ker, iklankan penyakit kat kotak rokok ker, wat kempen hari taknak merokok ker, sumernyer still samer masih ramai orang yang merokok.. hmm korang raser aper lagi yg kter terlepas pandang & tak dibuat lagi untuk kurangkan peratusan perokok2 dimalaysia ni eh? MySpace


mari sama2 katakan taknak pada rokok!!



I Love Malaysia Contest!!






Subhanallah!! Awan berombak..




Subhanallah.. itulah ayat pertama yang kluar dari mulut aku biler aku tgk video nih... mmg agung ciptaan Allah S.W.T sebenarnya banyak lagi kejadian2 yang menarik yang terjadi.. cuma kadang2 kita terlepas pandang.. tapi kali ni korang bley tgk ciptaan Allah yg hebat!!








Pengganti Micheal jackson?

video

macam-macam cerita pasal Micheal jackson selepas beliau meninggal dunia.. Lagu-lagu yang dier nyanyikan trus meletup.. tak kire lagu yang lamer atau yang baru.. mmg da jadi lumrah alam.. huhuhu..

Lawak minggu ini (^_^)




Beruang, Singa dan Babi bertemu di hutan...


Beruang : "Korang tau tak, kalau sekali aku mengaum, seluruh hutan menggigil tuhh."

Singa : "Ek eleh! tu tak power lagi... Aku kalo mengaum, semua belantara gerun.."

Babi kata: "Wa La Weh....korang nih sumer riak giler..hmm aku bukan nk cakap besar la, tapi aku kalau batuk skali je, satu dunia panik beb!!! hahahha"


Beruang & Singa : Bab* kau!!