PC Fair lagi?


Assalamualaikum..

hmm aper yg bestnyer pc fair niih ek? kalu tanyer bdk tadika mmg arr diorang cakap tak best, mkn aiskrim kacang lg layan~... tapi klu korang tanyer aku.. huuhh.. memang best shi-ots!! kdg2 takder menda pon nk beli kt pc fair tuh.. tapi sajer gatal nk gi gak.. gian kalu tak gi.. kt bwh ni gmbar keadaan maser kt pc fair 2009 kt KLCC convention centre.. ok korg layan~


huuhh. ramai tak ingat beb.. klu ikutkan penat mmg malas aku nk jln lg.. tapi minat punyer pasal.. layankan ajer.. so aku round sumer hall and 1st skali aku lepak sat kt pc guru.. tgk latest tech dari intel..


intel core I7.. superb perfomance!!!

kuar dari pc guru ader sorang mamat nih promote suh join contest.. "Reason to be a proud malaysian" yg boleh diserta oleh sesaper.. just tulis reason korang sb aper kita bbangga jadi rakyat malaysia..


pastu aku pon trus jln ke hall lain... ader bbraper brg yg mmg aku nk beli & aku da senaraikan antaranyer :-

~ Laptop Ram 2gb
~Pendrive (member pesan)
~Register streamyx (maxis berukban byk bg aku masalah..)

last2 ram tak jadk beli.. aku beli menda lain lak..

~ D-link switch 5 port (utk streamyx)
~RJ 45 cable 30m
~ lcd screen cleaner
~ mouse ( da braper byk mouse aku beli, tak cukup2)

sbaik la aku kuarkan duit skit jer.. klu tak abis terkorban duit haku.. mmg da jadi habit.. list lain belinyer lain.. huhuh.. nk wat camner byk promotion time pc fair nih.. rambang mater aku!! huhuh..







0 comments:

Post a Comment

Thanks for Ur comment.. please come again yaaa....