Weekend yang bZ gLerr??

Assalamualaikum geng... Alhamdulillah sedar tak sedar, kita dah pun masuk ke bulan ramadhan dan dapatlah kita sumer menunaikan ibadah puasa dan ibadah2 lain yang sepatutnya... hmm Tadi aku ngan housemate sahur kt mamak jer layan capati.. huhuhu.. nk layan nasik tak larat beb..ok bebalik pada tajuk.. weekend nih mmg bz gler2.. yer arr dgn asgmnt yang mmg da berlambak-lambak.. test lagik.. psm.. wooo mmg banyak gler keja nk buat.. tapi aku cam bley ilek lagi layan blog n men CS.. hahah.. biaser arr keja last minute sumer.. hahaha... MySpace mlm nih cam besa lepas solat tarawikh, tgk bola sat nk tau player maner yg nk tukar & nk beli untuk fantasy football.. aper da.. asgmnt punyer berlambak bley layan menda len.. hmm.. biaser arr student life.. tak wat keja last minute mmg tak sah.. tapi tak ler sumer wat last minute.. tapi yg confident ley wat last minute jer la.. hmm projek psm aku msih pending lagi cam biaser.. tak tau biler nk wat.. cam tak der mood lagi nk buat.. lek dulu.. tapi interface da ader arr.. ley klik sini untuk skodeng projek psm aku.. (amacam smart tak? MySpace) aku harap dapat siap sem nih.. InsyaAllah bleh kot..

0 comments:

Post a Comment

Thanks for Ur comment.. please come again yaaa....