Windows XP magic ~




hmm bosan ngan keja yg byk gler.. aku pon cam besa merayau2 skodeng blog org.. then aku terbaca artikel dari blog
extrablack dan aku tgk blog dier tersusun dan artikel2 yang dier tulis pun byk yang menarik.. dan blog dier niih lebh kepada komputer.. so antara yang menarik minat aku nk bca ialah magik tentang windows xp.. aper yg magiknyer? adakah pc kita bleh bertukar menjadi peti ais ataupun seterika jika menggunakan windows xp? (aper yg kau merapu nih labu?) ok ni adalah antara magik2 yg korang ley try kt pc korang sekiranya korang menggunakan window xp~ yeahhh check it out bebeh....

1st magic ~ ok korang try create satu folder baru, pstu korang namakan die sebagai CON or con. tengok ape yang jadik. kenapa? korang tak leh create folder bernama CON? tula la yg pelik dan magiknye. hehehe. aku pun x tau kenapa jadik camtu. huhuh..

2nd magic ~ cuba korang bukak notepad (start>>all program>>accessories>>notepad). lepad tu korang taip Bush hid the facts dalam notepad tersebut. lepas tu cuba korang save dengan nama pape pun. dan cuba korang bukak balik. apa yang jadik? misteriii....

3rd magic ~ ok. kali ni magik yang melibatkan micr0$0fT woRd. korang ley taip dalam micro$oft word tu

=rand (200, 99)

pastu korang tekan enter. apa yang jadik eh?

kalu nk tau aper yg jadi... try ler wat sumer magik kt atas nih.. baru bley tau.. wokeh..


0 comments:

Post a Comment

Thanks for Ur comment.. please come again yaaa....